Och lite annat också.

08 mars 2011

Jaha, fettisdagen idag. Det innebar ju självklart en semla. Den var god, ingen förvåning där?!

Idag har vi i alla fall haft matte. Det börjar bli lite löjligt hur lite man förstår nu för tiden. Och hur långt efter man ligger. När jag säger man, så menar jag mig, så ni vet.
Jag pallade inte att stanna efter lunch, för det gick så jävla dåligt och klassrummet var så kvavt så jag dog lite.
Så jag gick till stan letade 1 års present. Svårt som vanligt, men har ett uppslag nu, på vad jag ska köpa. Ska bara hitta det, och billigt helst.

När jag kom hem dog jag lite på matten och ekonomin. Och Malin skickar sms med förslag till företag, och frågade vad jag hade för förslag. Och jag hade ju inga. Så jag har försökt komma på lite. Men de var sjukt dåliga. Såå det var ju mindre bra. Kanske får värsta idén inatt. Man vet ju aldrig. Men Malin hade en bra idé så det löser sig.

Imorgon har vi då ekonomi, fyyy. Men slutar lunch. Om vi inte får för oss att stanna och jobba lite mer eller göra lite på ledarskapen. (För vi stannar ju så ofta efter lunch i vanliga fall så).


Okej, det här vara bara massa blaha. Men det är ju trevligt det med. Kanske.



 För alla som undrar, så är det det här i vi gör i skolan.


Nu ska jag lägga mig och se på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar