Och lite annat också.

13 mars 2011

Har pluggat hos Mallan, heeela dagen.

Nu ska jag göra pastasås alá syster Emma. Blir nog mycket gott.

Fortsättning: 

Maten var god, men så jävla mättande att jag typ dog lite.
Och nu är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig och somna direkt, vilket jag aldrig klarar. Det skulle vara så skönt, men skulle vakna för tidigt eller sova för länge.

Jag har träningsvärk också. Det känns bra, det betyder ju att det ger något i alla fall.
Nu hoppas vi att jag orkar hålla det här ett tag. Jag kom ju på att det är bikini säsong snart. (jag har redan bestämt vilken bikini jag ska köpa om jag kan ha den)

Imorgon har vi i min grupp kommit överens om att jobba hemifrån. Vi ska leta priser och delade upp det mellan oss, och så ska vi fortsätta att gå genom ritningarna och handlingarna så att det verkligen sätter sig.

På tisdag har vi matte, och där ligger jag rätt så illa till. Så det ska jag också göra imorgon. Jippie!
(Och se på that 70's show, har plöjt genom fyra säsonger nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar