Och lite annat också.

12 juli 2010

Hässleholm

Nu sitter jag på en camping utanför Hässleholm, närmare bestämt i Vittsjö.
Här är det hett, så in i helvete!
Vi badade nyss i lilla sjön som ligger precis vid campingen, dock svalkade det inte så mycket när vattnet var så varmt.
Så jag är nyduschad och ser ut som hejkomochhjälpmig, håret är ett mess. Men det fixar jag sen eller nått.
Idag har vi varit och utforskat Hässleholm och Tyringe och kollat på två lägenheter.
Den första var helt ok, dock inget som jag verkligen vill ha. Den var rätt liten och så...
Den andra var så fin. Den hade till och med kök. Det ni! KÖK!
Och hör och häpna nu: Den hade även balkong. BALKONG!
Ja jag vill ha den! Helt klart. Nyrenoverad och jättefräsch. Me like!

Nu snart ska vi grilla och äta potatis, det är ju ett måste såhär på semestern!

Imorgon ska jag ringa Hässleholmsbyggen och hoppas att jag får lägenheten.
Sedan drar vi hemåt, eller jag mot Ullared och Gekås i alla fall. Där stannar vi en natt och sedan åker vi hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar