Och lite annat också.

11 juli 2010

Bilen

Nu sitter jag i bilen. Vi är typ i Tidaholm eller något sånt.

Har faktiskt kört typ 10 mil med husvagn. Det var lite knixigt faktiskt.
Men nu orkade jag inte mer och sitter i baksätet och har letat fram det mobila bredbandet.


För er som inte är så uppdaterade på mitt liv så är vi på väg till Hässleholm. Imorgon ska vi kolla på lägenheter och sedan ska vi till Gekås på vägen hem. Kanske är hemma onsdag någon gång.


Kan ju också tala om att jag och Mamma var på Ikea igår och köpte lite stolar och så. Sedan gick vi in på H&M på bergvik, och jag har fallit för trenden maxiklänning.
Jag tycker det är skitsnyggt och köpte en mörktgrå och lila randig klänning med liten ärm. Gilla!

Nej nu ska jag väl typ... titta på vägen eller något. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar