Och lite annat också.

15 juli 2010

Lägenhet och annat trevligt

Jag fick mig faktiskt en lägenhet. Den som jag ville ha.
Får nyckeln den 2:a augusti, så nu packas det och planeras det för fulla muggar i Lennströms hushållet.
Blir troligtvis så att vi åker ner med alla möbler och sånt första veckan i augusti och sedan så åker vi ner med mig och det sista, sista veckan i augusti.

Men nu är det så att jag har handlat en massa smått och gott på Gekås och pengarna sinar. Det är jobbigt när man behöver både säng och soffa. Sen så ska jag ju betala hyran och allt sånt också. Detta blir lite körigt för min del. Men så är det.

Idag vaknade jag 07.10 och kunde inte somna om. Det var lite jobbigt. Jag funderar på om jag ska åka och leta loppissoffa idag kanske. Fanns både en fin på fyndboa och en på det där loppiset nere vid industriområdet vid hamnen, kommer inte ihåg vad det heter.
Sedan så har nog gengåvan öppet idag, i Karlstad. Och så behöver jag köpa knoppar till min sekretär.

Hur ska detta gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar