Och lite annat också.

06 juli 2010

6 Juli 2010

Idag har jag varit som ett jävla Aprilväder.

Först tänkte jag att allt löser sig. Jag kommer hitta en lägenhet, det är lungt.
Sedan tänkte jag att det är kört, jag kommer aldrig hitta en lägenhet. Jag kommer behöva bo på gatan.
Sedan tänkte jag att det är lungt, jag kommer hitta en lägenhet.... Ja, ni fattar?

Har iallfall lämnat intresseanmälan på en lägenhet 1,5 mil utanför hässleholm.
Den var billig, och hade ugn, och det gick tåg mellan Tyringe, som det heter, och Hässleholm.
Den hade man tillgång till from 1 Juli. Så då hinner jag ju flytta in innan jag börjar i alla fall.
Men jag kommer säkert inte få den. Jag har ju ganska mycket otur i mitt lilla kassa liv.

Ska väl beställa biljett till Arvika snart också. Är fett Pepp! (lägg märke till uttrycket fett pepp)

Nu ska jag hosta ihjäl mig och sova lite. Ska träffa kusiner och kusinsambo och kusinbarn imorgon. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar