Och lite annat också.

07 juli 2010

konstigt

Jag känner mig jätte olustig, men vet inte varför. Jobbig känsla är det i alla fall.

Jag ska ringa Hässleholmsbyggen imrgon, för att boka visning på måndag om de kan.
Mamma, Pappa och jag ska åka ner och titta på lägenheten. Och på hemvägen åka till Gekås. Jag behöver diverse nödvändiga saker, som tvättmedel och sånt tråkigt. Behöver även porslin.

Så innan det måste jag gå igenom alla mina kartonger på vinden och se över vad jag mer behöver.

Om en vecka typ är det Arvikafestivalen och jag går mellan tillstånden: Aspepp, och fruktansvärt opepp.
Men nu börjar tydligen campingbiljetterna ta slut så jag måste bestämma mig snart.
Men alltså, jag vet verkligen inte om jag vill åka eller inte. Jag är så grymt sugen på att se en massa grymma band. Men frågan är om jag orkar festivallivet. Det blir ju visserligen bara torsdag-söndag och mest tid kommer jag väl spendera på festivalområdet. Så campingen borde jag klara, när jag kan rymma till festivalområdet och det är ju endast kvällar/nätter jag kommer behöva vara där. Det borde jag stå ut med? Jag vill ju verkligen inte missa Arvika också.
Jag missade ju alla band på Peace, ovärt.

Idag köpte jag en sekretär på loppis. Den är underbar. Men jag behöver köpa knoppar att sätta i lådorna. För det finns en nyckel som går till alla lås. Orka använda den hela tiden.


Usch får ta tag i något nu, innan jag går under av alla funderingar.

(och mina vänner vill typ inte ha mig. Kanske bra att jag flyttar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar