Och lite annat också.

03 december 2009

Torsdag (för dem som inte visste det redan)

Idag har det varit rätt så lungt på jobbet. Skönt.

Men imorse var det kallt. Och självklart så fick jag vänta i evigheter vid trafikljusen på väg till jobbet. Som vanligt, har börjat få sån otur med de där ljusen.

Sedan så slutade jag inte förrän halv tre, och då fick jag gå fast vi inte var klara.
Pappa väntade och jag fick åka med honom hem. Skönt att slippa bussen.

Sedan vände jag i dörren för att cykla till stan och hämta ut min mobil.

Mobilen är bra, men på något vänster får jag inte över mina kontakter. Jag vet att de ligger på sim-kortet. Det står ju till och med det i telefonen. Men jag kommer inte åt dem. Mycket elakt tycker jag.
Jag ska be pappa om hjälp när han kommer hem igen.

Ikväll har jag varit själv hemma.
Jag vet inte varför, men jag älskar att springa runt nyduschad i ett tomt hus iförd fula trosor, ful t-shirt och en handduk runt håret.
Sååå, nu vet ni det. Mindre intressant kanske.

Just nu testar jag alarmet på mobilen. Måste ju veta om jag kommer vakna imorgon.

Imorgon:
Fredag!
Jobb!
Shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar