Och lite annat också.

04 december 2009

Gäsp

När är det ok att gå och lägga sig en fredag egentligen? Jag är så trött så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.
Den bästa lösningen vore ju om jag bara lutade mig bakåt mot kudden och föll in i en djup sömn. Men det är ju inte lite roligt som att sitta här. Eller?
(Den föregående nattens dröm var definitivt roligare än att sitta här)

Jag kan inte avgöra om veckan gått fort eller inte. Jag kommer inte ihåg vad jag har gjort i veckan. Har jag ens gjort något?
Men nu är den slut iallafall, jobbveckan då, och det är skönt.

Fast det hade ju varit lite roligare om jag hade köpt något roligt i Örebro. Men det gjorde jag inte. Förutom ett minneskort till telefonen och doft-värmeljus.

Nu kom min lilla kisse och la sig här hos mig.



hon är väldigt söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar