Och lite annat också.

02 december 2009

Onsdag

Onsdag kväll betyder att mer än halva jobbveckan är avklarad. Det känns bra!

Pratade med min syster idag. Det var trevligt, fastän mitt öra började domna bort mot slutet.
Vi hade ju tänkt att vi skulle åka till Stockholm och gå på Dalí utställningen som pågår nu. Men vi vet inte riktigt hur det blir med det. Eftersom jag inte vet när jag jobbar.
Men då kom Emma med ett mycket bra förslag: Att om vi inte kunde gå på den utställningen så kunde jag komma till henne i Göteborg den 19 januari och gå på p3 guld istället. Vilket ju faktiskt låter väääldigt lockande.




Så imorgon, om mitt minne inte sviker mig, så ska jag kolla upp lite ungefär hur det ser ut i januari med jobb. Så får vi se lite vilket alternativ som passar bäst.


Idag fick jag mitt paket. Därför sitter jag och kollar på 5:e säsongen av That 70's Show.
Jag är sugen på lite norsk skräckis. Men det får nog bli någon annan kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar