Och lite annat också.

17 november 2009

Tisdag, å denna tisdag.

Mitt horosop för dagen stämde inte det minsta. Iallafall inte det som stod i nerikes allehanda...
Det stod något om en underbar dag. Med kultur, idrott och något om trevligt sällskap. Sedan var det den där delen om en stillsam flirt.
Det kunde inte stämma in sämre tror jag. Det enda som stämde var "trevligt sällskap".

Imorgon är jag ledig, äntligen. Ska bli skönt.
Men åker till Karlstad redan vid 11 bara för Martina slutar 12. Lite får jag ju sova ut ändå.

Jag måste inhandla nya leggins imorgon. Kan inte använda de jag har längre, så slitna.

Jag har upptäckt en sak: Mitt hår är mycket trevligare vågigt än som det brukar vara, platt och tråkigt.

Kolla bara vad sött mitt hår var här. Saknar lockarna.



Nu ska jag se på film, skriva av mig lite och äta chokladbollar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar