Och lite annat också.

16 november 2009

Tinnitus i hjärtat?

Jag saknar lite att ha tinnitus i hjärtat faktiskt. Det skulle lysa upp i höstmörkret.
Men nu har jag ju inte det, synd. Även lite dålig tinnitus skulle vara trevligt. För just nu är det rätt dött därinne.
Eller kanske att jag börjar få lite tinnitus? Värt att undersöka!

Tröttheten går inte över. Fast jag kunde ju visserligen inte somna igår som jag trodde jag skulle.
Somnade i soffan när jag kom hem förut. Men det varade bara en liten stund, för pappa kom och la en katt i knät på mig och då vaknade jag till.
Nej ikväll ska jag lägga mig tidigt, slå på tv:n och förhoppningsvis bli trött av den. Så jag slipper alla funderingar som dyker upp när man har lagt sig.

Bara imorgon kvar, sen är jag ledig en dag igen. Ska bli mycket skönt.
Onsdagen ska spenderas i underbart sällskap i Karlstad. Det var alldeles för länge sedan nu.
Hatar att mitt jobb tar över hela mitt liv. Särskilt när man jobbar kväll. Och helg.

Sedan är det bara två jobbdagar till. HELG!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar