Och lite annat också.

15 november 2009

Jag är så otroligt trött!

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött. Sov väl inte så lite inatt. Men ändå när jag kom hem, eller en stund efter jag kom hem, så kunde jag inte hålla ögonen öppna längre.
Jag la mig i sängen för att bara vila lite. Det slutade med att jag sov i en och en halv timme.
Den första tanken som dök upp i huvudet när jag vaknade var "helvete! nu kommer jag inte kunna somna inatt". Men som det ser ut nu kommer det inte bli några problem. Jag är fortfarande trött, väldigt trött.

Jag som skulle städa när jag kom hem efter jobbet idag. Men det blev det inget med.
Kanske kan städa efter jobbet imorgon. Kommer ju hem vid tre redan. Härligt att jobba dag!
Förutom att klockan ringer 05.15 imorgon.
Men om jag lägger mig i tid så ska inte heller det bli något problem.

Hmm. Kanske orkar jag röja undan lite ändå. Skulle vara skönt att inte behöva ägna hela eftermiddagen åt städning imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar