Och lite annat också.

04 oktober 2009

Don't you know love can kill anyone?

Har haft en myshelg i Karlstad.
Fast fredagen började i Karlskoga. Där var jag på jobbintervju som gick bra. Den ledde till ytterligare en intervju senare samma dag. Men det innebar också att jag hade massa väntande i Karlskoga, som jag typ aldrig varit i förut.
Så jag gick till deras ica affär där pappa jobbar just nu, de bygger ju nytt och så. Där visade pappa mig lite i de nya lokalerna och så. Måste säga att jag inte passade in där i min tajta kjol och högklackade skor. Byggarbetarna kollade konstigt.
Sedan var de tvungna att arbeta så jag satte mig på en bänk i nån timme och läste.
När klockan slog ett bar det av till Transcom där nästa intervju skulle hålla hus. Där fick jag lyssna med och så och som sagt göra en till intervju. Den gick ju tydligen bra då jag senare samma kväll fick ett telefonsamtal där mannen i luren sa att jag fått jobbet!

Jag orkar inte gå in i detalj på helgen just nu, ska sova så jag orkar gå upp vid sex imorgon och börja mitt nya jobb!

Hoppas det går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar