Och lite annat också.

01 oktober 2009

Som ett slag i magen

Så skulle man nog kunna beskriva nervositet. Visserligen har jag aldrig fått något slag i magen, men jag har däremot fått känna av nervositeten vid många tillfällen.
Det senaste tillfället är just nu: Imorgon ska jag på intervju. Hur nervöst är inte det?! ojoj, detta är stort. Typ.
Det känns som om jag glömt något! Men hur kan jag har glömt något? jag skulle ju inte ha med mig något. Och jag ska inte dit förrän imorgon, jag har ju god tid på mig att komma ihåg vad jag nu glömt.
Ja, jag ska ju på en annan intervju på tisdag också.

Någonting har slagit mig! (inte i magen) Allting, vad det än är, kommer samtidigt.
Som när man träffat nån ja då dyker det upp någon annan eller någon kommer tillbaka.
När man för en gångs skull har planer, ja då dyker det upp något annat.
När man har fått en tid för sin första intervju, ja då ringer de från ett annat ställe också.
Varför kan inte saker sprida ut sig lite fint? Så man kan ta en sak i taget i lugn och ro?
Knepigt detta.

Jaja, efter intervjun så ska jag iallafall träffa Martina (och Malin tror jag?). Det ska bli mys.
Martina bad mig ta med nån film, jag tror jag la ner typ 8 st. Hoppas något passar.
Det kanske är här jag har glömt något? Den där känslan kanske hör hit och inte till intervjun. Hmm. Detta tål att tänkas på.

Nu ska jag bestämma kläder för imorgon. Jag måste göra det idag då jag inte kommer att ha tid för det imorgon. (Kommer säkert ha på mig något annat än det jag väljer ändå)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar