Och lite annat också.

06 oktober 2009

Chokladbollar

Jag är så sjukt trött! Efter två dagar jobb (det är inte ens jobb, det är utbildning), och jag faller snart ihop. Det är ju så jävla svårt också.
Det nya programmet vi fick lära oss idag är typ uråldrigt och omöjligt. Sedan så ska man komma ihåg massa nummer hela tiden. Jag klarade det knappt när jag hade papper på exakt hur man gör framför mig. Tänk då när jag har en kund i telefonen och inga papper alls.
Jag kanske ska ge upp på en gång? Det här är nog inte min grej.
Och på fredag har vi test på allt typ. Och imorgon ett helt nytt programm.
Nej nu är jag sur och grinig.
Jag ska göra chokladbollar så kanske jag blir på bättre humör.

Jag är iallafall ledig Muse-helgen.

2 kommentarer:

  1. Dags att trycka igång knappen med kämpa-glöden sofia! :) Det är klart att det är kämpigt i början men det släpper ska du se! Var glad att du har ett jobb fislisa ^^
    Härligt med muse-helgen iaf :) Kramar på dig <3

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag får göra det! :P Ja jag är glad, men så förfärligt trött. ^^ Blir nog lättare när man får börja använda kunskaperna istället för att bara mata på med ny information :P Ja det var skönt, var jätte orolig att jag skulle jobba den helgen ^^ Puss och kram, syns imorgon på party!! :D <3

    SvaraRadera