Och lite annat också.

10 oktober 2009

En blåtira senare...

Ja igår så firade vi Jennie, det var jätte mysigt.
Men dagen började ju som vanligt på jobbet. Gjorde provet och det gick bra, som tur var. Så jag får nog jobba vidare.
Sedan blev det raka vägen hem för ett snabbt ombyte för att sedan snabbt åka till Karlstad och Jennie.
Där korkade vi upp och festen kunde börja. Och börja gjorde den. Kul hade vi.
Sedan skulle vi in till stan och gå på arena, eftersom det skulle stänga. Men nu i efterhand så hade jag gott kunnat vara utan arena redan från början.
Där kom vi iallafall ifrån varandra hela tiden. Så det slutade med att Malin och jag höll ihop och dansade lite, drack äcklig drink och jag fick mig en blåtira. Sånt som händer alltså.
Kunde ju ha varit utan blåtiran, det gör lite ont faktiskt.
Det var iallafall så att jag och Malin dansade och så kommer det en riktigt förbannad tjej och verkligen knuffar isär oss. Jag tyckte ju det var onödigt och så men eftersom jag hade alkohol i kroppen tänkte jag inte så smart och knuffade tillbaka. Då blev hon mer förbannad och slog mig två gånger i ansiktet, sen sprang hon. Och så var det med det.
Nu i efterhand så inser jag ju att jag sjönk lika lågt som henne när jag knuffade henne, och att jag inte borde ha gjort det. Men jag slog ju iallafall inte någon.
Ja som sagt, så var det med det.
Ikväll är jag själv hemma, ska ha en mysigkväll med chips och så framför tv:n. Det var ett tag sen. Och imorgon ska jag sova så länge jag bara kan.

Men först blir det att tvätta och städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar