Och lite annat också.

01 september 2009

Slarv

Oj vad jag slarvat här den sista tiden (ett par dagar). Inte bra!
Åkte och hälsade på Emma i söndags tillsammans med mamma, farmor och farfar. Det var mysigt trots att jag var sjuk och egentligen inte orkade något.
Vi åkte iallafall in till stan och åt lunch och jag, den klump som jag är, spillde ner mina byxor med köttfärs. Det var onödigt.
Och sedan tog vi spårvagnen/bussen tillbaka och hon var gullig och klippte mitt hår, kort! Det blev bra och jag är väldigt nöjd, har bara inte lärt mig hur jag gör en frisyr i kort hår än, men det kommer.

Sedan så åkte vi vidare och lämnade min syster i hennes lilla lägenhet. Vi åkte till Ullared och Ge-kås och innebär ju självklart att jag gjorde av med en del pengar, ganska mycket pengar. Ganska mycket pengar som jag egentligen inte har. Men det är då mamma kommer in i bilden.

Sedan när vi var klara där (igår) så åkte vi vidare till Kinna och skroten, en stor och underbar tygaffär och till en stor och underbar skoaffär (visko).
I skoaffären, hör och häpna, hittade jag ett par så snygga skor. Lite dyra, men jag kunde inte lämna dom där. Så nu, med hjälp av mamma, står de i min hall och jag längtar efter dem.

Sedan åkte vi hem. Det var inte så väldigt intressant, men så var det med det.
Snart ska jag in i duschen och sedan blir det en sväng till Karlstad. Men först måste jag köpa ny såndär grej till länskortet eftersom det är september. Det blir dyrt det med, men det är smällar man får ta.
Förhoppningsvis tjänar jag in pengarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar