Och lite annat också.

29 augusti 2009

Pretty Visitors

Jag älskar verkligen Arctic Monkeys nya skiva. Helt i min smak, GP vet inte vad de pratar om!


Men det var inte därför jag började med att sätta fingrarna mot tangenterna.
Jag har precis gjort en spontanansökan till Maxi Kristinehamn. Och det var då inte lätt!

Det var som att jag skulle skriva en biografi. Det var frågor som: Nämn tre stycken kända personer som du tycker har stark utstrålning. Ge exempel på situationer där du känner starkt engagemang. Vad är srevice för dig?

Det tog mig bra lång tid att skriva den ansökan. Och särskilt bra blev den nog inte. Men jag har iallafall skickat den och då blir nog arbetsförmedlingen glad. Kanske.

Nu är jag trött i varenda kroppsdel jag har, särskilt i huvudet efter allt det där tänkandet som det krävde.
Jag är nog värd en god natts sömn, och eftersom jag måste upp vid sex eller så är det dags att sova nu.

NattiNatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar