Och lite annat också.

28 augusti 2009

Är det helg? fan då.

Skeppet har nog seglat då kanske det är dags att ge upp då?
Hur som helst så skulle jag behöva ha något att göra. Kanske skulle behöva ha lite stöd från mina vänner, men nej det gick ju inte. Jag förstår väl, men kanske skulle vara fint att ge lite stöd ändå?

Jag har ju iallafall fått en chans att komma iväg ett tag, men jag har ingen lust. Vill inte ge mig ut bland folk just nu. Kanske ska bosätta mig i stolen för resten av livet, det låter som en idé.

Men åter till det där jävla skeppet då. Varför försöker jag ens? Å jag skiter i det här nu. (nej det gör jag inte)
Jag får rycka upp mig och ta tag i mitt liv. Det är ju inte direkt så att livet är slut för detta, bara lite.

Det är fan inte kul med helg när det känns som det gör nu. Den här helgen kommer bli den roligaste i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar