Och lite annat också.

16 november 2011

Var hemma idag. Malin kom och gjorde mig sällskap på förmiddagen. Det var trevligt må jag säga.
Sedan har jag inte gjort så mycket idag, städat lite, vilat lite, plockat fram lite kläder, pratat med syster, pratat med kusin, gått till maxi osv...


Jag har också lyckats bli väldigt ledsen under dagens lopp. Lite sådär som att hoppet har krossats. Men livet går vidare, imorgon åker jag till Göteborg.
Jag och syrran ska hämta lillkillen på dagis och sedan gå hem till honom och leka lite. Träffa resten av lillkillens familj och sedan ska jag och Emma gå på bio.

På fredag har vi inte riktig bestämt vad vi ska göra. Traska runt i en park, gå på museum eller något sånt. Sedan på kvällen kliver vi på båten och åker till Kiel. Bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar