Och lite annat också.

15 november 2011

Vaknade imorse när klockan ringde, snoozade en stund. Och när jag vaknade igen fick jag springa in på toaletten. Var 100% säker på att jag fått magsjukan. Men det lugnade ner sig ganska fort.
Är fortfarande svag och har inte kunnat äta något än, för jag mår fortfarande illa.
Förmodligen så är det inte magsjuka, men vet ändå inte om jag ska gå till skolan imorgon. Ifall jag smittar.

Hur som helst så ligger jag nedbäddad i soffan och försöker göra lite skolarbete, ska skriva ett personligt brev anpassat till en jobbannons vi skrev i skolan igår. Samt en företagspresentation. På engelska. Detta ska vara klart tills imorgon då vi ska redovisa presentationen och ha jobbintervjuer med varandra.

Sedan imorgon eftermiddag lämnar vi in betongprojektet, och jag har lite finlir kvar att göra på det med. Sedan så missar jag ju en examensarbete lektion på fredag, och jag har inte kommit igång med något än. Så jag måste egentligen jobba med det med.

När blev det så mycket att göra helt plötsligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar