Och lite annat också.

14 november 2011

Tänkte bara kort berätta om helgen:

I torsdags åkte jag till Norrköping, till Malin. Aldrig förut har det varit så drygt att sitta på ett tåg i fyra timmar. Kan vara för att jag inte hade med mig datorn.

Kom fram ganska sent, så jag och Malin satt bara och pratade tills vi somnade.

På fredagen så skulle hon till skolan en sväng. Jag skulle möta henne och några av hennes klasskompisar utanför hennes skola för lite lunch.
Ja, som ni vet har jag lokalsinne som en guldfisk. Så jag gick åt fel håll. Lätt hänt.
Jag hittade i alla fall till henne tillslut.

På kvällen hade Malin fotbollsmatch, så jag var med och kollade på den. Sen så gick vi ut och tog en öl med två i hennes klass.

Sen blev det lördag. På eftermiddagen gick vi ner till stan. Sprang runt i alla affärer på min begäran och kollade på massa massa julsaker.
Senare på kvällen så åkte vi ut till en av hennes klasskompisar och hade förfest med så mycket bättre, tv-spel och livemusik, väldigt bra livemusik. Riktigt trevligt.
Sedan åkte vi in till stan, och begav oss mot trappan, en studentklubb. Där köade vi i vad som kändes som en evighet. Där inne dansade vi massa, och drog hem vid stängning.

Hemma hos Malin landade vi på hennes hallmatta och diskuterade livets mening, ungefär. Vi skulle även baka chokladbollar och se på jurassic park 2. Jag hade till och med plockat fram alla ingredienser och skärt upp smöret. Men sen däckade jag, och vaknade inte förrän Malin tassade upp vid halv tio. Vi var vakna en stund och slocknade sedan igen, för att vakna någon gång vid ett.

Väl vakna så tittade vi äntligen på filmen och bakade chokladbollarna.

Måste säga att det var en riktigt, riktigt bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar