Och lite annat också.

02 november 2011

Just nu är jag på bra humör. Och inatt ska jag fanimig sova!

Imorgon ska vi på studiebesök till Max IV (det är någon stor accelerator som byggs i Lund), det ska bli riktigt spännande faktiskt. Ska ju byggas massa grejs där sen, som jag inte är insatt i alls. Så det skippar vi.
Vi ska i alla fall dit för att se när de gjuter, eftersom vi jobbar med betong i skolan just nu. Sen om vi kommer hem i tid ska vi jobba med projektarbetet i betongen. Det gick tydligen inte jättebra i går, det var lite struligt och en i gruppen är borta de sista lektionerna så vi måste skynda oss lite.

Men åter till mitt braiga humör.
Nu när jag kommit ett steg i både examensarbetet och i praktikletandet så blir jag genast på mycket bättre humör. Jag styrs verkligen av sådana saker.
Fast jag kommer ju inte må helt bra förrän min praktikplats är helt säker. Och det lär ju dröja någon månad.

En annan sak som gör mig på bra humör är att om en vecka och en dag är jag hos Malin i Norrköping och hälsar på. ÄNTLIGEN!
Ska bli himlans roligt.
Saknar Malin som alltid är så positiv och glad. Hon behövs verkligen. (LÄS NU DETTA MALIN!!!)

Och för att göra mitt humör snäppet bättre så sitter jag med lurarna i och lyssnar på bra musik på hög volym så att jag inte hör något annat. Och sittdansar.

(Och jag har godis)

Säg mig, kan det bli bättre?



För ett år sedan;
hade det redan snöat och var kallt.
Jag hade börjat på min praktik.
Livet var enklare.
Jag hade inte tagit ur piercingen än.
Jag hade fortfarande långt hår.

Och jag var såhär snygg:




Och det här hände.


Och så här mådde jag för två år sedan. Vad positiv jag är ibland.

2 kommentarer:

  1. Nuuuuu läste jag! ;D
    Längtar megamycket efter dig också, det kommer bli en så härlig helg!
    Bara tre dagar kvar :D

    SvaraRadera
  2. Haha, bättre sent än aldrig som man säger :)
    Brrraaaa! Ja, det kommer det minsann.

    Det finns två alternativ; dessa tre dagar kommer gå asfort, eller så kommer de gå så långsamt som det bara går för att man ser fram emot något.

    Men en sak är jag säker på, och det är ju att torsdagen faktiskt kommer :)

    SvaraRadera