Och lite annat också.

02 november 2009

golvet rinner under mina fötter

Det känns som om mitt liv gått käpprätt åt helvete.

Efter att ha legat sjuk i en vecka så var det första dagen på jobbet. Och nu såhär efteråt så gråter jag bara. Själva jobbet är inte så hemskt, egentligen. Det är bara det att jag slösar mitt liv (känns det som) på något jag verkligen inte gillar.
Jag spyr på morgnarna innan jobbet, jag kommer hem illamående och med huvudvärk och det blir i princip rakt till sängen när jag kommer hem.
ÄR det vad livet ska gå ut på? Gå till ett jobb som jag inte får ut något av, komma hem sent, jämra sig över livets misslyckanden, sova för att sedan gå upp för att börja om denna hemska cirkel.
Jag kommer att dra ner mig själv om jag stannar på den där helvetesplatsen. Jag klarar inte av det. Men vad ska jag göra? gå tillbaka till att vara arbetslös igen?


Jag hatar livet! Jag hatar, hatar, hatar det!

2 kommentarer:

  1. Sofia, älskling! Gå inte till det där jobbet! Det finns ju andra att söka :) det är klart att livet ska vara bättre än ångest och spyor! Du är värd mycket bättre <3

    SvaraRadera
  2. Du är så söt! Och jag tycker att det var alltför långe sedan jag såg dig, saknar dig! :)
    Jag vet inte hur jag ska göra med det där helvetesjobbet. Får se hur det går i veckan, nu när jag jobbar lite kortare dagar. kanske blir lättare. Men jag vill ju inte ge upp heller!
    Jag kämpar vidare ett tag till!
    Hoppas du mår bra! <3

    SvaraRadera