Och lite annat också.

29 oktober 2009

Alla inlägg handlar om samma sak: sjukdom!

Jag förstår inte att jag inte blir frisk.
Jag fick ju tillochmed gå till läkaren för att skaffa fram ett sjukintyg.
Jag hostar verkligen som om det inte finns något slut, och jag börjar tro att det inte finns det heller. För det tar aldrig slut.
Det bästa är ju iallafall att jag inte hostar på nätterna, jag vaknar aldrig av att jag hostar. Men det betyder ju att jag måste ta igen all den hostan på dagen sen.

Eftersom jag mådde lite bättre idag tänkte jag att det skulle vara skönt att komma ut lite. Jag tänkte börja försiktigt med att gå till brevlådan. (det är inte långt)
Jag kom halvvägs innan dom två ynkliga smörgåsarna jag hade fått i mig idag bestämde sig för att komma up igen.
Elände, elände!

Inget jobb imorgon heller kan jag ju säga. Trots att febern nästan är borta nu så tänker jag ta igen mig hela helgen så att jag är frisk på måndag.

Och jag är så nervös inför måndag. Jag har ju gått miste om en vecka traniee, och det är inte bra. För när jag kommer på måndag så ska jag klara mig själv.

Fick en inbjudan till skräckkväll med Martina och Sofie till helgen, jag får väl se hur jag mår då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar