Och lite annat också.

27 maj 2011

Jag fick lust att skriva lite till.
Jag gillar verkligen att skriva, men gör aldrig det längre. Kanske är något jag får ta upp igen i sommar, när jag har tid att skriva något som inte har med skolan att göra.
Men nu tappade jag lusten igen. konstigt.

Imorgon hade jag i alla fall tänkt åka till tyringe. Ta med mig resväskan lite verktyg och ta och packa och fixa lite. Sedan måste jag plugga, eftersom jag inte gjorde det idag.
Annars då? Bra fråga.
Nästa vecka ska jag på siesta, måste bara köpa biljett först. Och hoppas på att vädret blir bättre, för nu regnar det bara hela tiden. Jäkla skitväder. Och jag har möblerna kvar på balkongen.

Jaha, så att.... Nej jag får väl ta och sova eller något, jag menar det händer inget mer spännande ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar