Och lite annat också.

28 maj 2011

Idag har jag varit i Tyringe och städat och plockat det sista. Eller alltså, packat det sista kanske jag skulle säga, för det är en massa saker kvar. Var där i några timmar och fick en hel del gjort.
Sedan så kom jag hem och har inte gjort något särskilt.
Jag tänkte att jag skulle ut och titta på cruisingen som håller på. För alla hade ju sagt att det var värsta grejen. Det var inte särskilt imponerande tyckte ju jag. Fast det kanske är utställningen på dagen som är bra? eller vad? Hur som helst så var ju hälften av bilarna skrot. Och så började det regna.
Och när X antal bilar har skrikit och erbjudit mig att åka med så tyckte jag att det var dags att gå hem.
Så nu sitter jag här. Och har dåligt samvete att jag inte pluggat något, speciellt inte ledarskapen eftersom jag har tänkt göra det i flera dagar men det aldrig blivit av.
Inte för att det är så mycket, ska bara titta om jag hittar någon bild och lära mig vad jag ska säga. Tar och gör det imorgon tror jag, har ingen lust nu.

Det var det det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar