Och lite annat också.

21 april 2011

Hemma, hemma, hemma, hemma.
Jag är glad nu.

Igår så påbörjade jag min resa hem, det gick förvånansvärt bra. Fast det var så många som åkte.
Bytte i Mjölby, världens mittpunkt. Det var så otroligt skönt väder, varmt och soligt.
I Motala klev en hel hög militärer på. Och ni som känner mig vet ju mitt förhållande till militärer. Så det gjorde inte så mycket.
Men ingen av dom hjälpte mig med väskan när jag skulle ta ner den från hyllan. Får de inte lära sig hyfs?
Jaja.
Mamma hämtade mig i Hallsberg, för jag hade så lång väntetid där. Så åkte vi till Marieberg, mamma köpte en fläderbuske till Pappa i födelsedagspresent.
Och jag köpte ett par solglasögon. Wohoo.
Sedan så käkade vi lite och så körde jag hem. Det är ovant att köra när man aldrig gör det nu för tiden. Men det gick bra, tror jag, inga olyckor.

Idag har jag inget planerat, tänkte försöka vara ute lite i trädgården men nu är det mulet och då är det inte så roligt.
Så jag får väl plugga lite först kanske. Inte det roligaste när man väl har lite lov. Men har man tenta snart, och ett projekt som ska färdigställas så måste man offra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar