Och lite annat också.

14 december 2010

Tråkigt

Det är så tråkigt att stanna hemma och inte göra något. Och denna gången har jag ju haft ork.
Det enda felet har ju varit mina svullna, röda ögon som har kliat så otroligt så jag trott att jag ska klia sönder huden. Sedan har jag ju kanske varit smittsam, så även om jag hade velat att folk skulle se mig som jag såg ut (hemsk) så skulle jag ju ha behövt stanna hemma. Vill inte orsaka epidemi på jobbet strax innan jul. haha.

Idag har jag försökt vara vettig. Så jag har bakat, diskat (typ tre gånger), postat julkort, handlat ägg, städat en massa och varit duktig och rensat lite lådor och sånt där tråkigt som behövs göras ibland. Men nu sinade mina idéer, vad ska jag nu göra?
Jag har redan slagit in en del julklappar så det kan jag ju inte göra. Och packa är bara dumt att börja med nu, eftersom det är 6 dagar tills jag åker hem. Och jag har redan sett en och en halv säsong av that 70's show, så just nu pallar jag inte mer.
Och gå ut borde jag nog inte göra för mina ögon är fortfarande väldigt känsliga. Det märkte jag när jag gick ett par hundra meter förut.
Vad ska jag göra?

Btw: Bara tre dagar kvar på praktiken, fy fan vad skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar