Och lite annat också.

04 december 2010

December

Man vet ju aldrig, det kanske är någon som missat att det är december nu. Det vore dumt.

Jag kan ju vidare informera att det är den 4:e idag och bara 20 dagar kvar till jul, 16 dagar till jag åker hem, 13 dagar tills praktiken är slut, 6 dagar tills jag åker till Göteborg och går på Lisebergs julmarknad.

Denna veckan har gått fort, fast långsamt. Som alla andra veckor i mitt liv. Inget ovanligt där. Inget ovanligt någon annan stans heller för den delen. Har egentligen inget att skriva här. Men tyckte att det kunde vara trevligt ändå.

Det är massa, massa snö ute. Tror det snöade hela natten. Det är väldigt fint och det gör mig glad. Jag gillar snö och vinter.

Ikväll ska jag lyxa till det. Jag ska göra tacopaj och till efterrätt hallonpaj. Den som känner sig sugen är välkommen över på en bit, eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar