Och lite annat också.

29 november 2010

Saker som hänt

Min syster kom hit och hälsade på mig i fredags, hon stannade till söndag. Vi hann avverka pepparkaksbak, Helsingborg, god mat och förmedlingscentralen.

Detta köpte jag: Skjorta från Gina tricot, jeans från Vero Moda, mössa från Vero Moda, kakburk från lagerhouse, örhängen från Gina tricot, ögonskugga och marcara från kicks.



På förmedlingscentralen köpte jag en julstjärna, det var ju faktiskt första advent.




Idag så började jag mina tre veckor inne på kalkyl i Hässleholm. Min första dag spenderades med att först gå vilse i kylan och sedan resten av dagen blev jag presenterad för miljoner människor, som jag inte minns namnet på.
Jo just det, jag skrev ut en jävla massa ritningar och förfrågningsunderlag också. Det tog sin lilla tid.
Sedan fick jag klippa och klistra ihop planöversikterna så att vi fick en enda stor ritning på hela projektet. det var tio ritningar i A2.

Såhär:

Jag fick ett helt eget rum, med ett gigantiskt skrivbord. Lyxigt? JA!


Jag såg ut såhär:


Tack, hej!

2 kommentarer:

  1. Åh vad proffsigt det ser ut! Sofia är en riktig kontorskvinna nu ;D

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du ska bara veta Malin :D känner mig lite speciell nu faktiskt, och det är faktiskt riktigt kul :)

    SvaraRadera