Och lite annat också.

21 november 2010

Söndag, söndag. Ack denna söndag!
Typ.

Idag har jag inte gjort ett skit. Tittat på true blood hela dagen. Och det är nu jag måste tala om för alla att Alexander Skarsgård är så fruktansvärt sexig i den serien. Så nu vet ni det. Kolla upp det om ni inte tror mig.

Jag har lagat Tikka masala idag, det var gott. Nu har jag ett par matlådor i alla fall. Sedan köpte jag kött också. Så jag ska laga farmors goda köttgryta någon dag. Bra gjort av mig.

Nu har huvudet börjat säga ifrån. Hela dagen framför datorn är tydligen inte så bra som man kan tro. Men jag tänker trotsa huvudet och titta på The Boat That Rocked, för att få mig en dos av härlig och uppiggande musik innan jag ska sova. (kan ju säga att midnight Mark (Tom Wisdom) inte är att leka med heller. Rätt sexig han med.)

Jaha, det var nog allt jag hade att säga.

Om en månad (igår) kommer jag HEM. Wihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar