Och lite annat också.

13 oktober 2010

Humör

Mitt humör alltså. Jag vet inte vad jag ska säga. Har varit på så många olika humör idag så jag blir förvirrad.

Jag har varit arg som fan, ledsen, glad, pepp, opepp osv. You name it!

Nu är jag trött, men väldigt mätt. Gjorde chicken tikka masala förut. Så nu har jag matlådor också. Bra där.

Nu borde jag plugga, men eftersom klockan ändå är halv tio så kommer det ändå inte tjäna något till antar jag.

Imorgon hade jag tänkt åka till Perstorp och titta på praktikplatsen och beställa lite arbetskläder och så. Träffa dem jag ska jobba med. Jag ser faktiskt fram emot det. Ska bli spännande.
Men jag är nervös. För det har jag ju aldrig varit förut!?

Vi ska försöka bli klara med projektet imorgon också. Det blir vi nog inte, men om vi har tur så behöver vi inte vara i skolan så länge på fredag. Och det är skönt som fan! Bara så alla vet.

Nu ska jag lyssna lite mer på Håkan, dock inte hans nya, eftersom den inte finns på spotify än. Dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar