Och lite annat också.

01 september 2010

Skogen pt 2

Idag så var vi på samma ställe igen. Och jag cyklade dit.
Vi fick en lite genomgång på stället där vi var, det var en gammal gård. Det var lite svårt att höra/se när man är över 100st. Men det var väl lite sådär, lite intressant men inte riktigt passande aktivitet för vår grupp.
Sedan slog vi upp skärmskydd. Det gick bra eftersom en i vår grupp redan hade tänkt ut en strategi.
Ja sen så var det lunch och sedan så skulle vi ha dragkamp.
Man valde 15st i klassen som skulle dra, skräll på att jag inte var med då. Haha. Vår klass var ju helt klart starkast. Förutom vi som stod bredvid då.
Sedan så gjorde vi inte så mycket mer, tror jag.

Jag cyklade hem och var så totalt slut när jag kom hem så jag somnade på soffan och sov i nästan en timme. Gött!

Sedan har jag börjat storstädningen, eftersom jag väntar besök hemmifrån på fredag. Och jag pallar inte städa allt imorgon efter skogen.

Imorgon är det sista dagen i skogen, vi ska tydligen baka tårta!? Hur nu det ska gå till.

På fredag ska vi åka till Helsingör, intressant. Men lite jobbigt för vi har tre timmar fri tid där och kommer inte hem förrän kvart i fem. Vore skönt om jag kunde komma hem tidigare, så jag ska väl höra mig för imorgon eller något, om man får ta sig hem hur man vill. För i så fall är vi några stycken som tar tåget hem lite tidigare.

Okej, mycket text. Nu ska jag slappa och sedan sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar