Och lite annat också.

31 augusti 2010

Skogen

Idag skulle vi tillbringa hela dagen i skogen. Det var väl lite sisådär. Inte jättetråkigt men inte heller så himla roligt.

Vi jobbade klassvis och även indelade i två grupper i klassen. Lärde "känna" en del, vissa kommer jag inte ens ihåg namnet på. Typiskt mig. Vi är 26st i klassen, så vi är inte så många som några av dom andra klasserna.
I min klass är vi 6 tjejer. Eller jag kanske ska säga 2 tjejer, och 4 kvinnor. Haha.
Jag tror att klassen har ganska hög medelålder, även fast det finns några som är yngre än mig.

Idag har vi byggt tält eller skärmskydd (?), suttit, lagat mat (jobbigt), suttit, pratat, diskat, suttit, gjort lite små saker, gjort avståndsbedömning som var sjukt svårt och har ingen aning om hur det gick, jag har blivit lindad med bandage och sedan blivit buren på miltärbår (det var ganska hemskt då den helt plötsligt lutade som fan och jag fick panik, sedan kastat typ boule och sedan plockat ihop och sedan suttit.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Ungefär det samma antar jag.

När jag kom hem så tänkte jag att jag skulle cykla dit där vi var, för jag trodde inte att det var så långt. Så jag cyklade och 25 min senare var jag framme, det var inte så blodigt. Men hemvägen var det värsta jag gjort. Det var uppför nästan hela vägen och sådär jobbigt uppför, sådär fegt uppför liksom. Jag höll på och dö när jag kom hem. Trött som fan!

Så jag orkade inte laga mat, eftersom jag var tvungen att handla så köpte jag färdig lasagne, mycket gott!

Jag borde duscha, men det finns nog ingen ork till det. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar