Och lite annat också.

30 augusti 2010

Första dagen

Idag var första dagen i skolan. Jag kommer knappt ihåg något, vi fick lite väl mycket information ett tag där. Men det verkar vettigt, förutom att jag ska gå på praktik redan 25 oktober. Vilket är väldigt snart.
Och denna vecka ägnar vi inte åt något vettigt ändå.

Vi ska ut i skogen och göra massa trams, tråk och sånt. Så vi ska ha oömma kläder, stövlar och regnkläder. Fast vädret ser ut att bli bra de närmaste tre dagarna.

På fredag ska vi åka till Helsingör och gå på nått museum och på stan eller nått. Kommer inte hem förrän närmare fem så förhoppningsvis så kommer inte gubbarna före det, för då kommer de inte in i lägenheten.

Vi har också, oftast, en lektionsfri dag i veckan. Och det ser ut som om jag är ledig på måndag, det ska bli skönt för måndagar är ångest dagar.

Synd är att jag inte är ledig någon fredag när jag har planerat att åka till Göteborg över helgen eller hem. Synd! Men vi får väl se.

Jag är helt sjukt trött av någon anledning. Så jag ska väl leta upp lite oömma kläder, det får typ bli ett par jeans jag inte använder så ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar