Och lite annat också.

24 juli 2010

Trevligt...

Här ligger jag i min säng. Ensam i ett stort hus i skogen... och ser på Alien återkomsten. Vet inte om detta var den bästa av idéer. Men så ligger det till.
Och det värsta är att jag tydligen inte har sett denna förut, så jag vet inte vad som händer heller.

Men den är i alla fall ganska så bra. Mycket bättre än typ nr 6 (3 var det nog) eller vad det var jag såg en snutt av någon gång. Den var sååååå kass så att jag inte kan beskriva med ord hur dålig den var.

Men i alla fall... Idag har jag grillat för mig själv och kokat potatis.
Sedan så plockade jag jordgubbar ur lilla jordgubbslannet som jag åt tillsammans med maränger, glass med smak av trädgårdsbär och vispad grädde. Det var så jävla gott alltså.
Särskilt jordgubbar med maränger och lite lite grädde.
Tur för mig att det finns massvis med jordgubbar kvar. Och även massvis av det andra. Jag vet vad jag ska leva på imorgon.

Annars så vet jag inte vad jag ska göra imorgon. Gick ju aldrig genom garderoben, så det kanske jag ska göra. Kanske ska passa på att gå genom saker som jag har liggandes lite överallt.
Emma gick ju genom massa sånt när hon var här, så det låter bra.

Haha, detta inlägget blev verkligen ett: jag-ser-på-skräckis-själv-och-det-är-mörkt-och-jag-försöker-att-inte-tänka-på-det-därför-skriver-jag-en-massa-skit-inlägg.

Men sen ska jag se på vänner och glömma allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar