Och lite annat också.

24 juli 2010

Lördag

Min lördag har inte varit, och kommer inte att bli så speciell.

Började dagen med att inte göra någonting.
Sedan tvättade jag lite sängkläder.
Sedan tittade jag runt i Ikeas hemsida och gjorde en lite inköpslista. (Lite dyrt dock, men det är sängens fel)
Sedan cyklade jag till stan.
-Där hittade jag min framtida spegel. Den var helt underbar. Men den kostade fyrsiffrigt, så det får bli ett tips på födelsedags present till mig. Jag letade även fina ljuslyktor och annat mysigt. Men hittade inte så mycket som jag ville ha faktiskt. Svårt när jag inte riktigt vet vilka färger som kommer att finnas i lägenheten.
Sedan cyklade jag till Coop och handlade lite.
Sedan cyklade jag hem, hemma väntade farmor och farfar. Då provade jag sockar hon stickar till mig, och vi kollade på mina möbler och så.
Sedan värmde jag pizza som blev över från igår.
Och nu tittar jag på roomservice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar