Och lite annat också.

07 april 2010

Veckan

Min vecka börjar tydligen på tisdag kväll. Nästan i alla fall.

Igår, måndag, så åkte vi till Örebro. Jag var himla duktig och körde hela vägen. Lite jobbigt blev det när vi skulle in vid mariebergs köpcentrum. Men proffs som jag är så klarade jag det fint.

Idag har jag nog inte gjort något alls. Och det känns bra.

Imorgon, onsdag, ska jag till Karlstad och träffa Martina, hon ska handla skor och jag ska få tillbaka min kjol jag glömde där.

På torsdag har jag körlektion 08.40 (!) Det kommer bli jobbigt. Sedan ska jag göra testerna igen, för att hålla kunskaperna färska.
Sedan kl 11.05 går bussen till karlstad, då ska jag möta min gamla klasskompis som jag inte sett på evigheter. Ska bli himla trevligt.

Sedan på fredag går tåget... någon gång vid 11, till Borlänge. Då ska jag åka och hälsa på Hanna. Det var ännu mer evigheter sedan. Där ska jag stanna till Måndag. Ska bli så trevligt så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar