Och lite annat också.

13 april 2010

Tisdag

Denna tisdag har jag målat min cykel babyrosa, den blev underskön!
Jag har också legat på altanen i bara bh och solat, så otroligt skönt. Solen brände till och med lite. Det är så det ska vara.
Sedan var jag och pappa ute och körde. Vi körde runt, runt där jag fick problem på lektionen sist. Nu har jag fått ordning på det så imorgon ska jag be min lärare att vi åker dit, så jag får testa med bilskole bilen.
Imorgon har jag nämligen min näst sista lektion. Så det drar snart ihop sig till dagen D. Bara så ni vet.
Jag ska också plugga en stund, före och efter lektionen.
Sedan är det tydligen marken imorgon så jag ska köpa marknadsnougat och sedan ska jag nog träffa Martina en sväng.

Så nu vet ni hur min tisdag har varit och hur min onsdag är planerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar