Och lite annat också.

31 mars 2010

Problem!

Jag är helt otrolig! Jag har såå svårt att bestämma vad jag ska ha på mig på kalaset i helgen, på nöjes alltså.

Jag tror jag provat vartenda plagg i garderoben, men jag kan verkligen inte bestämma mig.
Den rosa/svarta kjolen jag nyss sydde. Ett sött svart och rosa nattlinne som jag hade på jul. Eller en orangeblommig klänning jag sydde för evigheter sen, eller en svart och gul klänning jag sydde i projektarbetet i trean!?

Seriöst, hur kan det vara så svårt!?

Ingenting känns som jag, och ingenting känns som om det skulle passa in. Varken i sammanhanget eller allmänt.

Det är seriöst något stort fel på mig.

(Och jag gillar ordet seriöst)

Jag kommer ligga sömnlös inatt.
Och imorgon så ska jag baka massa och städa och hjälpa mamma och pappa som är sjuka. Ojojoj. Hur ska jag få tid till mina funderingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar