Och lite annat också.

22 mars 2010

Idag

Jag har inte gjort något vettigt idag alls tror jag.

Eller jag sydde klart kjolen. Sedan så gick jag och pappa igenom lite i körkortsboken. Jag har tvättat och plockat undan lite också. Meen... inget mer än det.

Jo jag blev glad, förvånad och ledsen och besviken på loppet av 5 minuter också nu ikväll.
Åååh, jag blir såå trött. Det är ju ingen idé ändå. Jag hade ju precis gett upp (som tidigare inlägg visade) och funnit mig i läget. Meeen, nejdå. Nu kom allt tillbaka igen, underbart!

Imorgon ska jag ha körlektion. Ska kolla med henne hur jag ligger till så jag vet hur hårt jag ska träna och hur snart uppkörning/teoriprov ska bokas.
Efter lektionen ska jag göra det sista testet igen, för att se om jag lärt mig något idag.


(testar min gif. animation igen. Om den funkar så säg till)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar