Och lite annat också.

10 december 2009

Packa!

Jag har så svårt för att packa. Ibland älskar jag att packa. Men inte den här gången.
Jag har ju inte den blekaste aning om vad man ska ha på sig imorgon kväll.
Därför fick det bli hela tre olika outfits. Så får jag ta det beslutet i morgonkväll istället. Älskar att skuta på saker.

Sedan så förstår jag inte hur jag kunde få en full resväska. Visserligen är den ganska liten. Men ändå. Jag ska ju bara vara borta en kväll. Suck!

Men så får det bli. En hel resväska full.



Idag har jag varit ett migränbarn. Mindre roligt. Var lite borta imorse när jag vaknade. Somnade om och vaknade lite senare för att sjukanmäla mig.
Sedan vaknade jag inte förrän klockan närmade sig tolv. Då var det mesta av huvudvärken borta men då hade jag sovit alldelles för länge så jag har varit otroligt trött hela dagen.

Imorgon vid 11 kommer Emma och hennes pappa och hämtar mig så åker vi till Karlskoga för att styra kosan mot Stockholm. Det kommer nog bli en bra upplevelse.

Nu ska jag snart lägga mig och vila/sova igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar