Och lite annat också.

20 september 2009

Frosseri

Det är ju så himla gott med chokladbollar. Det går inte att beskriva.

Jag ligger i min säng och kom fram till att jag aldrig kommer kunna somna med den där jävla flugan som flyger omkring i mitt rum. Den låter ju som ett flygplan. Jag hör till och med när den går på lampan.
Kan den inte trackasera någon annan en stund?

Imorgon blir det möte och kanske ska jag och hälsa på min gamla skola lite. Saknar mina lärare. Får se om jag orkar imorgon. Har haft en Slö-dag idag. Migrän å så har jag frusit som om jag bodde... någonstans där det är väldigt kallt.

Jag började sy en klänning, men vet inte vad jag ska göra för detaljer. Själva klänningen är klar, men den är alldeles för enkel. Och jag har helt tappat stinget, vet inte alls vad jag ska ta mig till med den.
Inspirationen är som bortblåst.

Usch vilket onödigt inlägg detta var. Men så går det när man har ett trist liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar