Och lite annat också.

20 augusti 2009

Musik och godisbegär

Som vanligt alltså. Mitt sug efter godis upphör aldrig, så är det bara.
Men då var det ju tur för mig att jag har en liten gul ask med en vit rosett på, fylld med godis. Tackar Malin så mycket för min lilla present, kom väl till hands nu!

I högtalarna spelas Bob Hund: tralala lilla molntuss, Kom hit ska du få en puss!

Vilken tur att vi såg Bob Hund på Göteborgs kulturkalas, så otroligt härlig musik. Men jag är lite osäker, ska man sjunga på skånska när man sjunger med? För det är ju inte riktigt min grej det här med skånska.

http://open.spotify.com/search/bob+hund

(http://open.spotify.com/user/sofialennstr%c3%b6m/playlist/4P6iEmfzNBVxvLsAgUJJp7)

Och frisk får jag ju aldrig vara heller. Vad är det för fel? sjuk, sjuk, sjuk... hela jävla tiden. Kanske ska det bli ett besök hos fabror doktor och fråga honom vad det är som inte stämmer med mig.
Men imorgon så får jag lägga sjukligheten åt sidan, för då ska det firas! Malin och Martinas 18 års födelsedagar måste ju firas med lite alkohol, så är det bara.
Orken finns inte där just nu, men jag får ta mig i kragen helt enkelt!!
Peppa som fan får jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar