Och lite annat också.

10 juni 2012

Funderar på om jag ska återuppta detta med bloggande. Vet inte om jag har energin till det, eller om jag har ens har något vettigt att skriva om.

Egentligen har det inte hänt så mycket sedan sist.
  • Jag har varit hemma och hälsat på. 
  • Jag har varit på kurs i Göteborg.
  • Jag har varit på Gekås.
  • Jag har börjat leta lägenhet i Helsingborg.
  • Jag har tagit examen.
  • Jag har varit ledig.
  • Jag har bränt mig i solen (den enda dagen jag har haft möjlighet att vara ute i solen)
  • Jag har fått jobb på Tyréns som biträdande projektledare. Har jobbat i drygt en vecka nu (om man inte räknar med de tre månaderna av praktik). 
  • Jag har varit på Siesta och frusit till döds. 
  • Jag har klippt lugg.
Den närmsta veckan är ett enda långt flängande för min del:
  • Måndag; jobb som vanligt på kontoret i Helsingborg.
  • Tisdag; efter att ha hoppat på nattåget måndag kväll anländer jag tidig tisdag morgon i Stockholm för nätverksdag för byggarbetsmiljösamordnare på Tyréns. Hoppar direkt efter detta på tåget mot Göteborg.
  • Onsdag; del två i kursen för byggarbetsmiljösamordnare. 
  • Torsdag; samma som onsdag. Hoppar direkt efter detta på tåget till Kristinehamn.
  • Fredag; Kusin vitamin tar studenten och jag är ledig.
  • Lördag; Kusinens bal. (Träffa Malin??)
  • Söndag; åker tillbaka till skånelandet på kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar