Och lite annat också.

14 januari 2012

Har varit ute på stan en sväng idag. Först gick jag till pingskyrkans loppis, där fanns inte så mycket roligt. Jag köpte två små skålar och lite blixlås.

Sedan gick som sagt på stan. Gick in på H&M, och hittade en t-shirt jag köpte tidigare i veckan för 150, den fanns nu på rean för 75. Känns lite.

Sedan var jag och letade en liten sak till helgen. Det blev tre små saker.

Sneakpeak.


Sedan var jag också inne på JC och gjorde världens klipp. Tre skjortor till priset för en. Kan det bli bättre? Jag är mycket nöjd.

Klart att bilden blir uppochned.

Snart måste jag till maxi, igen, för jag glömde köpa vitlök och lite annat som jag ska ha till maten ikväll.
Usch vad jag har handlat denna veckan. Inte bra, inte bra alls. Så nu blir det att spara. Fast jag måste nog köpa den där boken i veckan sen. Inte roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar