Och lite annat också.

09 december 2011

Några ifrån klassen har alltså varit på polenkryssning mellan torsdag-fredag. Regeln var den; det som händer på båten stannar på båten. Och det måste jag ju hedra.

Men jag kan ju nämna lite allmänt. Vi klev på båten ungefär halv nio igår, letade fram vår hytt och traskade snabbt iväg för att äta frukost. Det var gott, men litet utbud och jag var ju inte så kry så jag åt ett par vita frallor. Värt 80kr? njaa, tror inte det.

Sen var vi i shopen och handlade på oss lite, spelade kort i hytten, jag sov. Drack öl i baren, typ kl tre? Spelade lite kort osv.
Mina bilder är på ett bord där vi spelar kort, ett bord med ölglas, en säng där vi spelar kort eller där vi dricker något annat. Ja ni förstår.

Sedan förflöt gårdagen ungefär så. Och framåt natten började det gå vågor. Obehagligt tyckte jag. De andra sov ju hela natten. Jag skrapade ihop ungefär 2 timmar. Varav en var den sista timmen innan vi blev väckta, då det hade lugnat ner sig lite.
Jag mådde inte dåligt, eller jo lite, utan det var mest asjobbigt för jag tyckte det var så himla obehagligt.

Idag så åkte jag och Helen med Martin till Karlshamn och skulle ta tåget därifrån. Det gick ju nästan. Vi fick åka tåg en bit, sedan buss en bit, för att byta till tåg igen. Men det tåget åkte ju när vi kom, så vi fick åka buss sista biten med.

Jaja, så är det. Och btw det gungar fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar