Och lite annat också.

16 december 2011

ÄR jag inte lite bäst som fixat en bra LIA-plats? WOHO!
Kommer då vara i Helsingborg, och är mäkta nöjd ska ni veta. Bästa början på jullovet man kan få måste jag ju säga.

Igår åkte jag och mamma till Örebro. Vi åkte strax före tolv och var hemma typ vid sju tror jag. Jag handlade för pengarna jag skulle betala räkningar med. Ojdå.
Köpte en jacka, äntligen har letat i evigheter, och ett par jeans, sen köpte min snälla mamma en tröja till mig. Bra bra.

Idag har jag lovat att städa åt mamma eftersom hon och pappa ska på julbord. Det är med pappas jobb och om de fått in ett återbud kanske jag får följa med, jag jobbade ju faktiskt där i somras.

Imorgon ska vi baka pepparkakshus. Så då kommer farmor och farfar, faster med familj och kusin med familj. Brukar alltid vara trevligt.

Och på söndag ska vi nog baka julgodis. Så ser min helg ut än så länge.
Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar